براساس آخرین آمارهای اعلامی از سوی علوم پزشکی شیراز، تعداد بیماران جدید مبتلا به کرونا که در مراکز درمانی استان فارس پذیرش شدند، طی ۲۴ ساعت گذشته، به کمترین میزان رسیده است.
کد خبر: ۱۰۱۶۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵ 18 December 2021

تابناک فار س به نقل از ایسنا: برپایه آخرین آمار اعلام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۷۳ بیمار جدید مثبت یا مشکوک دارای علائم بیماری کرونا، در بیمارستان‌های فارس بستری شده‌اند که به نسبت سه ماه اخیر، کمترین میزان بوده است.

براساس این گزارش آماری، هم اکنون تعداد ۶۷۲ بیمار مثبت یا مشکوک دارای علائم بیماری کرونا در بیمارستان‌های فارس بستری هستند که از این تعداد ۹۵ بیمار به دلیل شرایط وخیم جسمی، تحت مراقبت‌های ویژه درمانی قرار دارند.

این آمار حاکی از شناسایی ۵۰۷ هزار و ۸۰۰ بیمار مثبت با انجام بالغ بر یک میلیون و ۸۰۳ هزار و ۴۵۴ تست تشخیصی مولکولی و تست سریع از ابتدای شیوع کووید-۱۹ تاکنون در استان فارس است.

برپایه آمار یاد شده، از ابتدای شیوع این همه گیری تاکنون تعداد ۴۹۷ هزار و ۸۹۱ بیمار مثبت شناسایی شده، بهبود یافته و از بیمارستان مرخص یا از ایزوله خانگی خارج شده‌اند.

آخرین آمارها حاکی از مرگ ۵ نفر دیگر از بیماران شناسایی شده در استان فارس طی ۲۴ ساعت گذشته و افزایش آمار جانباختگان به عدد ۷۳۵۱ نفر است.

برپایه این آمار مجموع تعداد دُز تزریق شده واکسن کرونا تا صبح امروز شنبه ۲۷ آذرماه، در شهرستان های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با احتساب سه دُز، به ۶ میلیون و ۲۲۵ هزار و ۹۲ دُز رسیده که از این تعداد سه میلیون و ۲۰۶ هزار و ۱۵ دُز نوبت اول، دو میلیون و ۸۴۶ هزار و ۴۷ دُز نوبت دوم و ۱۷۳ هزار و ۳۰ دُز نوبت سوم واکسن بوده است.

برچسب ها: کرونا ، مبتلایان ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار